Alles veilig en vertrouwd voor in en om je woning. Samen met vertrouwde bedrijven staan wij voor je klaar!

Vind de oplossing aan huis
Veilig en vertrouwd
Samen met onze partners
Volledig comfortabel

Retourneren

Bij Woningpartner.nl is het uiteraard mogelijk uw bestelling te ruilen of retourneren (mits je bestelde product niet onder een wettelijke uitzondering valt.
Dit kan binnen 14 dagen na ontvangst van je complete bestelling. Gebruik hiervoor bij voorkeur het retourformulier dat u kunt downloaden onderaan deze pagina. We zouden het fijn vinden als je ook even een mail stuurt naar retouren@woningpartner.nl als je wilt ruilen of retourneren, zodat wij alvast op de hoogte zijn wat zorgt voor een snelle afhandeling.

U kunt het artikel retour sturen naar Woningpartner op het onderstaande adres

Woningpartner B.V.
David Ricardostraat 13-13
7559 SH Nederland


Herroepingsrecht / Bedenktijd

Bij Woningpartner heb je het recht om binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling de overeenkomst zonder opgave van redenen te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop jij of een door jou aangewezen derde (niet de vervoerder) het product fysiek in bezit krijgt.

Wil je gebruikmaken van dit herroepingsrecht, dan kun je ons hiervan op de hoogte stellen via een duidelijke verklaring per e-mail: info@woningpartner.nl of schriftelijk per post. Je kunt hiervoor het modelformulier voor herroeping. gebruiken, maar dit is niet verplicht. Verstuur je bericht vóór het verstrijken van de herroepingstermijn om geldig gebruik te maken van dit recht.

Gevolgen van herroeping

Na herroeping ontvang je alle betalingen die je hebt gedaan, inclusief de standaard leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten voor een andere gekozen leveringswijze), zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen nadat wij je bericht hebben ontvangen. Stuur je slechts een deel van je bestelling retour, dan worden de verzendkosten niet teruggestort.

De terugbetaling gebeurt via hetzelfde betaalmiddel dat je voor de oorspronkelijke transactie hebt gebruikt, tenzij je uitdrukkelijk een andere manier hebt gekozen. Hiervoor worden geen extra kosten in rekening gebracht. Wij mogen wachten met terugbetalen totdat we de producten hebben ontvangen, of totdat jij hebt aangetoond dat je de producten hebt teruggestuurd.

Je dient de producten zo snel mogelijk, en uiterlijk binnen 14 dagen na het doorgeven van de herroeping, retour te sturen naar het onderstaande adres. Je bent op tijd wanneer je de producten terugstuurt vóór het verstrijken van de termijn. De kosten voor het terugzenden zijn voor eigen rekening.

Retouradres

Woningpartner B.V.
David Ricardostraat 13-13
7559 SH Nederland

Waardevermindering

Je bent alleen aansprakelijk voor een eventuele waardevermindering van de producten die het gevolg is van gebruik dat verder gaat dan nodig is om de aard, kenmerken en werking van de producten vast te stellen.

Uitsluiting herroepingsrecht

Het herroepingsrecht is uitgesloten voor: producten die na opening vanwege hygiënische redenen niet geretourneerd kunnen worden.

 

Een Klacht?

Het kan natuurlijk voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals wij dit gepland hebben. We raden je dan ook aan om klachten aan ons kenbaar te maken zodat wij deze in behandeling, al dan niet proberen op te lossen. Bij klachten neem je eenvoudig contact met ons op door een e-mail te sturen naar: info@woningpartner.nl.


Klachtenregeling

Bij Woningpartner doen wij ons uiterste best om je zo goed mogelijk van dienst te zijn maar heb je toch een klacht over een product of onze dienstverlening? Dan kun je deze indienen via info@woningpartner.nl.

Wij reageren binnen 2 tot 3 werkdagen op een ingezonden klacht maar proberen deze in de meeste gevallen dezelfde dag nog te beantwoorden want niets is zo vervelend lang moeten wachten wanneer je het ergens niet mee eens bent.

Voor consumenten
Ben je als consument niet tevreden over de afhandeling van je klacht, dan kun je deze voor bemiddeling voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel via: www.sgc.nl.

Voor zakelijke klanten
Zakelijke klanten die niet tevreden zijn over de afhandeling van hun klacht, kunnen de klacht tevens voor bemiddeling voorleggen aan Thuiswinkel via: www.thuiswinkel.org.