Alles veilig en vertrouwd voor in en om je woning. Samen met onze partners staan wij voor je klaar!

Alles voor in en om de woning
Voor iedere woning
Voor iedereen
Volledig comfortabel

Garantie

Garantie

Garantie

Bij Woningpartner.nl is het uiteraard mogelijk uw bestelling te ruilen of retourneren (mits je bestelde product niet onder een wettelijke uitzondering valt. Dit kan binnen 14 dagen na ontvangst van je complete bestelling. Gebruik hiervoor bij voorkeur het retourformulier dat u kunt downloaden onderaan deze pagina. We zouden het fijn vinden als je ook even een mail stuurt naar retouren@woningpartner.nl als je wilt ruilen of retourneren, zodat wij alvast op de hoogte zijn wat zorgt voor een snelle afhandeling.

U kunt het artikel retour sturen naar Woningpartner op het onderstaande adres

Woningpartner
David Ricardostraat 13-13
7559 SH Nederland


Herroepingsrecht / Bedenktijd

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@woningpartner.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Uitsluiting herroepingsrecht

Het herroepingsrecht is uitgesloten voor: producten die na opening vanwege hygiënische redenen niet geretourneerd kunnen worden.

Woningpartner.nl retourformulier downloaden

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@woningpartner.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via:  https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.